Συχνές Ερωτήσεις

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Αν έχετε απορίες σχετικά με τη λειτουργία του Κέντρου Λήψης Σημάτων της Sigma Monitoring, μπορείτε να δείτε παρακάτω μια σειρά ερωτήσεων με
αντίστοιχες απαντήσεις.
Κάντε κλικ στην ερώτηση που σας ενδιαφέρει για να δείτε την απάντηση:

 

Τι είναι το Κέντρο Λήψεως Σημάτων και τι παρέχει;

Δείτε την ενότητα Υπηρεσίες

Πόσο κοστίζει η συνδρομή του Κέντρου Λήψης Σημάτων της Sigma Monitoring;

Η ετήσια συνδρομή του Κέντρο Λήψης Σημάτων της Sigma Monitoring εξαρτάται από τον τύπο της σύνδεσης και από τις παροχές που θα ζητήσετε.
Για το ακριβές ποσό, επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι τύπος τηλεφωνικής σύνδεσης χρειάζεται για να συνδεθώ στο Κέντρο Λήψης Σημάτων;

Όλοι οι τύποι τηλεφωνικής σύνδεσης μπορούν να συνδεθούν στο Κέντρο Λήψης Σημάτων.
Στην περίπτωση που η γραμμή σας είναι ADSL θα πρέπει να συνδέσετε ειδικό φίλτρο στο σύστημά σας.

Έχω ήδη συμβόλαιο με κάποιο άλλο Κέντρο Λήψης Σημάτων, μπορώ να μεταφερθώ στη Sigma Monitoring και αν ναι, με ποιον τρόπο;

Ναι, μπορείτε με την προϋπόθεση ότι έχει λήξει η διάρκεια του συμβολαίου σας.
Στην περίπτωση που μεταφερθείτε σε εμάς από άλλο Κέντρο Λήψης Σημάτων σας προσφέρουμε έκπτωση 10% για τον πρώτο χρόνο.

Τι εξοπλισμό χρειάζεται για να συνδεθώ στο Κέντρο Λήψης Σημάτων; Χρειάζεται να αγοράσω νέο σύστημα συναγερμού;

Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα χρειασθείτε επιπλέον εξοπλισμό, γιατί τα περισσότερα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν με οποιοδήποτε Κέντρο Λήψης Σημάτων.
Στην περίπτωση, όμως, που το σύστημά σας δεν υποστηρίζει τη σύνδεση με Κέντρο Λήψης Σημάτων, σας προσφέρουμε 20% έκπτωση για την αγορά ενός νέου συστήματος της εταιρείας μας.

Ποια είναι η διάρκεια της σύμβασης που θα υπογράψω με τη Sigma Monitoring;

Η διάρκεια της σύμβασης είναι για ένα έτος, μετά το πέρας του οποίου η σύμβασή σας μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου.

Ποια είναι η διαδικασία για τη σύνδεση με το Κέντρο Λήψης Σημάτων;

Θα πρέπει να συμπληρώσετε την σχετική αίτηση και να τη στείλετε στο e-mail: [email protected] ή στο Fax: 210 9755756.

Πόσο διαρκεί η διαδικασία ενεργοποίησης της υπηρεσίας;

Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας γίνεται άμεσα.

Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος, το Κέντρο Λήψης Σημάτων θα λαμβάνει κανονικά τα σήματα, και αν ναι, για πόσο χρόνο;

Ναι, θα συνεχίσει να λαμβάνει κανονικά τα σήματα, γιατί το σύστημα συναγερμού λειτουργεί με μπαταρίες.
Η αυτονομία του εξαρτάται από την κατανάλωση του συστήματος συναγερμού, αλλά και την κατάσταση της μπαταρίας.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες, η διάρκεια της λειτουργίας του ξεπερνά τις 24 ώρες.

Μπορώ να γνωρίζω ποια σήματα έχει λάβει το Κέντρο Λήψης Σημάτων της εταιρείας και πότε;

Υπάρχει η δυνατότητα να έχετε μηνιαία αναφορά των σημάτων που λαμβάνονται από το Κέντρο Λήψης Σημάτων, εφόσον αυτό έχει προσυμφωνηθεί με την εταιρεία μας.

Πώς θα γνωρίζω πότε είναι η ανανέωση της συνδρομής και με ποιους τρόπους γίνεται η εξόφληση;

Για να σας ειδοποιήσουμε για την ανανέωση της συνδρομής σας, σας αποστέλλουμε ταχυδρομική ειδοποίηση (ταχυπληρωμή) ή επικοινωνούμε τηλεφωνικώς μαζί σας.

Οι τρόποι εξόφλησης είναι:

  • Πληρωμή σε όλα τα ΕΛΤΑ με την ταχυπληρωμή.
  • Κατάθεση σε συμβεβλημένες τράπεζες ( Alpha, Εθνική, Πειραιώς, Eurobank).
  • Ηλεκτρονικά, μέσω της υπηρεσίας LivePay.

Σε περίπτωση που η οικία μου ή το κατάστημά μου βρίσκεται εκτός Αθηνών, μπορώ να συνδεθώ με το Κέντρο Λήψης Σημάτων;

Ναι, μπορείτε να συνδεθείτε με το Κέντρο Λήψεως Σημάτων ανεξαρτήτως της απόστασης, διότι η επικοινωνία γίνεται μέσω τηλεφώνου ή μέσω GPRS.

Σε περίπτωση που κοπεί η γραμμή του τηλεφώνου, τι γίνεται με το Κέντρο Λήψης Σημάτων;

Δεν λειτουργεί, εκτός αν υπάρχει σύνδεση μέσω GPRS.

Τι είναι η σύνδεση μέσω GPRS; Μπορώ να την προσθέσω στο υπάρχον σύστημα ασφαλείας μου;

Η σύνδεση μέσω GPRS γίνεται μέσω του δικτύου της κινητής τηλεφωνίας και του διαδικτύου.
Η επικοινωνία με το Κέντρο Λήψεως Σημάτων γίνεται σε πολύ τακτά διαστήματα, συνήθως ανά 3 ή 5 λεπτά και η διακοπή της επικοινωνίας, για οποιοδήποτε λόγο, θα έχει ως αποτέλεσμα να δοθεί συναγερμός.
Η εταιρία μας μπορεί να σας προμηθεύσει τα πλέον αξιόπιστα συστήματα σύνδεσης μέσω GPRS, ώστε να έχετε την πλέον ασφαλή σύνδεση.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ενότητα Υπηρεσία GPRS.

Πού μπορώ να απευθυνθώ για περισσότερες πληροφορίες;

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι στη διάθεσή σας, από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:30 έως τις 17:00 στο τηλέφωνο 210 9765485 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]. Εναλλακτικά, μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας.

TOP