Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Πολιτική ποιότητας

Με τον όρο Ποιότητα στην Εταιρία Sigma Monitoring EΠΕ, εννοείται ότι οι προσφερόμενες από αυτήν υπηρεσίες Κέντρου Λήψης Σημάτων ικανοποιούν απόλυτα τις εφαρμοστέες απαιτήσεις οι οποίες είναι οι προδιαγραφές της εταιρείας, οι απαιτήσεις της σχετικής Νομοθεσίας καθώς και οι  απαιτήσεις του πελάτη.

Στόχος της εταιρίας μας είναι να προσφέρει, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, υπηρεσίες και ολοκληρωμένες λύσεις υψηλού επιπέδου στον τομέα της ασφάλειας, δίνοντας πάντα έμφαση στις ανάγκες των πελατών μας.

Βασική προτεραιότητα της εταιρείας μας είναι η ικανοποίηση των πελατών μας. Όλες μας οι δραστηριότητες έχουν ως επίκεντρο τους πελάτες μας. Είμαστε πάντα πρόθυμοι να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, κατανοώντας σε βάθος τις ανάγκες τους και να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες τους με αξιοπιστία.

Πολιτική της εταιρείας είναι να αντιμετωπίζει όλους τους πελάτες με την λογική ότι όλοι έχουν υψηλές απαιτήσεις. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες παρέχονται στους πελάτες μας κατόπιν ελέγχων που καλύπτουν όλες αυτές τις απαιτήσεις.

Για την υλοποίηση της πολιτικής ποιότητας η  Sigma Monitoring λειτουργεί με τις παρακάτω αρχές:

  • Κάθε εργαζόμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της δικής του εργασίας.
  • Κάθε προϊστάμενος είναι υπεύθυνος για την ποιότητα της εργασίας του τμήματος του.
  • Όλοι οι εργαζόμενοι είναι πλήρως ενημερωμένοι για το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας.
  • Η Εταιρεία παρέχει όλα τα απαιτούμενα μέσα (μηχανήματα, όργανα ελέγχου, εργαλεία, υλικά, εκπαίδευση) για την επίτευξη των στόχων ποιότητας.
  • Όλες οι ενέργειες, που είναι δυνατόν να επηρεάσουν την ποιότητα, προγραμματίζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τις θεσμοθετημένες Διαδικασίες του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
  • Όλα τα στοιχεία ελέγχων αναλύονται και χρησιμοποιούνται στα πλαίσια μιας συνεχούς προσπάθειας βελτίωσης της ποιότητας.
  • Η Sigma Monitoring EΠΕ έχει ορίσει Υπεύθυνο Διαχείρισης Ποιότητας, ο οποίος αναφέρεται στον Διευθύνοντα Σύμβουλο και λειτουργεί κατόπιν εγκρίσεως του,  ώστε να εξασφαλισθεί ότι το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας λειτουργεί και τηρείται σύμφωνα με το πρότυπο ISO9001:2015. Τυχόν παρεκκλίσεις θα αναφέρονται άμεσα στον Διευθύνοντα Σύμβουλο ώστε να δοθούν εντολές για πραγματοποίηση διορθωτικών ενεργειών.

Η πολιτική ποιότητας της Sigma Monitoring EΠΕ αποτελεί το θεμέλιο για την επίτευξη των στόχων της. Στα πλαίσια αυτής της πολιτικής ποιότητας, ο Διαχειριστής, καθορίζει βασικούς στόχους Ποιότητας που αποβλέπουν στην:

  • Βελτίωση των προς τους πελάτες προσφερομένων υπηρεσιών
  • Μείωση των παραπόνων των πελατών και βελτίωση της ικανοποίησης τους

Τα ποιοτικά και ποσοτικά μεγέθη των στόχων αυτών και η διάρκεια επίτευξης τους καθορίζονται στην αρχή του έτους και επανεξετάζονται κατά τις ανασκοπήσεις του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.